ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس

بازیکن سابق استقلال مدعی شد دلیل اصلی خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی رفتارهای قلعه نویی بود که به او لقب پیرمرد داد.

 
با گذشت چند ماه از خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال، هنوز هواداران این تیم و دوستداران مجیدی دلیل اصلی خداحافظی ناگهانی فرهاد را نمی دانند.یک عده می گویند مجیدی به تشخیص پزشک خود خداحافظی کرد، عده ای معتقدند حضور در دوره مربیگری پیشرفته باعث خداحافظی فرهاد شد، برخی می گویند فرهاد حوصله تحمل امیر قلعه نویی و اطرافیان او را نداشت، یک عده ادعا دارند تست های پی در پی دوپینگ فرهاد را آزار می داد و عده دیگری هم به مسائل خانوادگی این بازیکن اشاره دارند.
 
اما همزمان با افشاگری جواد نکونام علیه قلعه نویی، وقتی با یکی از بازیکنان سابق استقلال تماس گرفتیم تا صحت و سقم گفته های نکو را جویا شویم، طرف به این شرط که نامش فاش نشود، گفت: «جواد خیلی حرف ها را هم نزد. مثلا او به دلیل خداحافظی فرهاد اشاره نکرد. فرهاد به شدت از سوی قلعه نویی تحت فشار بود و امیر که دوست نداشت مجیدی در تیمش باشد و به اصرار فتح الله زاده، فرهاد را برگرداند.»
 
وی افزود: «بعد از هر بازی که مجیدی برای استقلال گل می زد، وقتی به رختکن می آمد، به جای تشکر از او، سر سایر مهاجمان فریاد می کشید و می گفت خاک توی سر شما که یک پیرمرد برای استقلال گل می زند. گلزنی این پیرمرد از بی عرضگی شماست!»
 
این بازیکن سابق استقلال همچنین مدعی شد: «امیر آن قدر این لقب را تکرار کرد که فرهاد یک روز خصوصی به دوستان خود در استقلال گفت من دیگر حوصله این آدم را ندارم و نمی توانم بمانم... باز هم ما باور نمی کردیم که او وسط فصل خداحافظی کند و برود اما مجیدی رفت تا از لحاظ روحی و روانی تحت فشار نباشد.»
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: